caught out there,

ja jag har ju som sagt börjat träna. Det är ett väldigt bra gym, för det är lite folk där. Och blandat. Tjejerkillarungagamla. Och även vid rusningstid så är det lite folk. så skönt. igår var jag och anna där för att få lite hjälp av en PT att sätta ihop ett träningsprogram etc. Så först sprang vi lite sen visade hon oss massa olika sånadärasåhära maskiner. sen fick vi gå till Fria Vikter avdelningen å typ lägga oss där på en boll och göra en väldigt balans-ovänlig övning. och då ser jag en SVINSNYGG kille jag hånglade med för några veckor sen. Det är ju EXAKT den människan man vill se på sitt gym. Svettig, röd, osminkad och ehja. hohoho. nä men snygg..det är han.. men snygg..det var nog inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0