BE ALDRIG MER OM URSÄKT FÖR SAKERNA DU ALDRIG GJORDE.

hade en så satans kul och bra dag igår. tentan gick bra! men sen var jag så trött så jag tänkte att nä jag tar nog banne mig en LUGN kväll. ska ändå inte imorgon (lördag). Så jag Maria och Susanna äter bullar och kollar på Notting Hill. Å dricker rödvin... = jag blir taggad! Killarna i korren badade bastu å drack å skulle ut å hade härjat på mig lite innan, så jag joinade dom sen. Vi stack ner till Flamman å sen upp för mer förfest sen. När dom andra gick ner till Flamman igen så stack jag till stan för att möta upp Jeppe Pidde å Lars. sen blev det Lorient å Platens. Å hade kul! Cyklade hem å var helt trött. Men väl hemma hör jag musik å går till köket. Där står Susanna Matthias och Jessica å dansar i sofforna. Så jag joinar. Vi dansar å sen kommer vi på att vi måste skriva nåt på fönstrena med pappersbokstäver. det blev; KÄRLIGHET...S och ett hjärta. mycket fint.... vi gick över till den andra korridoren för att kolla på vårt konstvärk.. å då hittar vi en Hits for kids skiva. Den lånar vi med oss å dansar sen till klockan sex. Favoritlåten; coco jambo.
 
 
 
idag sov jag till 10, va vaken till 12 å somnade sen om till 3. sen har jag legat ute i soffan & kollat på musikvideon tillhörande låtarna från Hits for kids. 
 
nu ska jag duscha å så..för sen är det festligheter igen. är TRÖTT å inte så där jättesugen på alkohol.. men sånt brukar väl ordna sig?
 
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0