att sitta och luncha med fyra vänner.

igår satt jag och lunchade med fyra vänner. jag skulle hem och äta, så jag åt ingenting. kanske smakade lite på deras mat; rotmos med ox-nånting. det var svinäckligt faktist. 
jaja. det är kul att sitta med och äta ibland och bara lyssna på berättelser. de här fyra personerna känner varandra på olika sätt och har känt varandra olika länge (vissa hemifrån sthlm å vissa från LIU). Och så börjar en av dom berätta om en gemensam vän vi alla har........ och den här människan... är nog väldigt sjuk i huvudet (som om jag inte visste det redan!) men det skulle vara spännande att få analysera och ge hen en diagnos, för det finns inte mycket mänskligt beteende där inte.. många roliga berättelser och även många som inte ens var roliga utan typ bara störda..  OKEJ. gissa personen nu då! haha!

Kommentarer
Postat av: A

Jag gissar på någon som börjar på E men det skulle lika gärna kunna vara jag? hahahaha

2012-09-26 @ 15:51:17
Postat av: A igen

fast på nåt sätt känns inlägget lite för grovt för att kunna vara E? Måste vara jag alltså.....

2012-09-26 @ 15:51:56
Postat av: C

HAHAHA!! åh söt. Hm, dom fyra vännerna känner den här människan allihopa :D When i call u later kan jag berätta rövarhistorierna för dig med ;) ;)

2012-09-26 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0