a heart like yours in a time like these

ledig idag så jag ligger i sängen med datan på magen, så jäla trevligt. ska väl rycka mig i kragen lite senare för att ta mig in till stan. jag elin och mamma ska gå på bio och se filmen om Palme. tror mamma kommer gråta floder, för det gjorde tillomed pappa när han såg filmen. mamma kände ju faktiskt palme, det ni! han var rolig tydligen.
min pappa åkte ner till göteborg igår för att ta hand om sin äldsta dotter. ibland händer det saker som får en att må bajs och då är det ju völdigt bra att ha en pappa som alltid ställer upp. typ det bästa med pappa, att han alltid hjälper till vad det än är. eller när det än är.
 
jag ska nog lyssna lite till på deportees, äta lite lunch och sen ta mig ut i det gråta höstvädret!
 
Cissi, vi ses på fredag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0