600 dagar, men vem räknar precis?

ni vet när det känns som att det händer mycket men ändå ingenting? Just så. Många små saker kanske. som om det bara är de stora händelserna som skulle räknas? vad nu en STOR händelse är.. 
 
jag har träffat så många underbara människor på så få dagar nu så jag vet inte vad? människorna i min korridor är bra, människor utanför min korridor är tydligen bra dom med. är typ helt uppe i varv för att det känns bra, samtidigt som jag är stressad och nä jag vet inte!!!!! vet inte vad jag svamlar om.. 
jag är bara sån som typ vill veta om jag kan, sen vill jag inte så mycket mer än det! KAN OM JAG VILL! Åt lunch med hans kompis idag. som är ungefär TOKSNYGG. blev kär.
 
nu ska jag plugga, äta mat och sen ner till stan för att kolla på fotboll och dricka öl. försöka lappa ihop trasiga hjärtan också... ibland så är kärlek besvärligt besynnerligt och bajsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0