you cant love a dinosaur, then your love will get dry.

Adela; vi kan ta ett nytt 2 timmars snack någon dag så får du veta!
 
 
 
 
Träffade på jagkanomjagvill i skolan igår. gick fram å sa HEJ. eller nej. jag tror jag gick fram å sa BUUU. faktist...
han va med martin från min korridor varje fall. så fick jag en kram. MMMM........ blev lite låtsaskär. mysigt.
 
Sen TRÄNADE JAG.
 
å sen hade vi tjejkväll! vi åt ost å kex, gelehallon, choklad, vindruvor, melon å skinka å drack rödvin. Pratade om killar å sånt. När alla ville sova gick jag susanna å jessica å kollade på 2 avsnitt av nya How i met your.. 
 
jag är supertrött idag med typ sveriges tröttaste ansikte. ska snart skola å sen till Norrköping.
 
 
 
imorgon är det fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0