vårdag i november

igår tog jag bussen hem till Maxs nya hem i Bromma för att hänga lite och så. vi åt pizza och drack vin innan vi åkte en snabbis till stan för en liten öl på ljunggrens, sen åkte vi hem igen.
imorse mötte jag upp Adela redan kl 9 för frukost på petit france. det var världens finaste höstväder! och det var både väldigt gott och supermysigt. något vi verkligen borde göra lite oftare! sen tog jag bussen till mamma och pappa, dom skulle gå på stan så då följde jag med. köpte med mig jättefina blommor hem från hötorget.
när jag kom hem så sov jag lite i soffan, sen handlade jag lite nödvändigheter och sen thaimat! orkade verkligen inte laga mat, brukar aldrig köpa färdig mat annars.
Imorgon ska jag jobba igen. Mexiko känns väldigt långt bort just nu.. skulle vilja åka nu!
 
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0