to all my friends - ride with me

HADE ETT JÄTTEBRA BLOGGINLÄGG I HÖVVE. nu är det glömt. forever...
 
 
hm. sitter här i min ensamhet. börjar klockan tre idag. konstig tid. så har skrivit klart inför seminariet jag har då precis. spännande är det! 
mmm. har LITE hemlängtan. vill gå på söder och kolla på allt som är så himla fint där (Alltså allt.. hehe) å bara kolla på en film och mysa med Oliver och Cornelia. kanske gå på en långpromenad med två som busiga hundar. kanske gå på en långpromenad med busiga vänner (HINT TILL IDA Å ADELA THYP). å dricka varm choklad.
 
igår skulle jag studera. istället så kollade jag på tips å så inför MEXICO. så himla mycket trevligare. sen träning. sen hem å laga mat å fastna i soffan med vänner-avsnitt & musik. sen var det söndagsfika å ja sånt i vanlig ordning....
 
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: A

jaaa låt oss buspromenera vad det nu än är. när kommer du? duktig du är på att träna!

2012-10-08 @ 14:12:31
Postat av: ida

jaaaaa!!!

2012-10-08 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0