things will never be the same again,

MM! äntligen fredag. har iofs tyckt att den här veckan gått rätt fort? Tror jag...
 
igår efter skolan åkte jag till norrköping för att hälsa på min kusin som fått en liten bäbis. GUD VAD SMÅ DOM ÄR? var lite läskigt att hålla i den (kan jö bryta nacken?). När jag sen åkte hem tog jag en buss (brukar annars ta tåget, är ju typ 30 min mellan norpan å linkan). "glömde betala" (yes, sparade in 70 kr där!) sen fick jag sitta på BÄSTA BUSSPLATSEN; längst  fram högst upp..MMM! va så himla mysigt??? bästa bussturen..ever.
så där åkte jag .. å åkte... åkte in i linkan. fattade inte alls vart jag var dock? kände igen mig ibland, men fattade itne vart jag skulle hoppa av/hur långt å vart den åkte. skulle dessutom till skolan eftersom lilla cykeln stod där. SÅ:
helt plötsligt åker han in på liksom bussdepån... å jag ba OOPS. går ner för trappan å ba "EHH HEJ...." han blev typ rädd eftersom ha inte trodde att någon satt kvar. å jag ba "EHHH..VART ÄR JAG?"??"?"?"??!!!!="= - Du är på bussdepån. "JAHAJA.. oj det var visst inte hit jag skulle....... " SÅ skjutsade han mig till skolan! så himla snäll. gull!
 
sen åt jag bullar, drack mjölk å kollade på film. and well, slapp sova själv igen. eller slapp. tycker ju egentligen att det är himla skönt att sova själv. fast sovsällskap med benefits är ju helt oKkKkKk.
 
 
nu har jag tränat å borde duscha. jag är äcklig.

Kommentarer
Postat av: A

men hallå kvinna... du får ju ringa och meddela mig då!!

2012-10-05 @ 13:51:49
Postat av: Ida

Men är ni KK?!?!? Herre. Nu vet vi hur en fest i korridoren kan sluta.. Hehe mycket bra!

2012-10-05 @ 16:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0