stockholm förblir alltid min stad.

stockholm.. vad har jag gjort här nu då? flytt, gömt mig, chillat, myst, sovit, skitit i skolan. hade så himla mysigt i måndags då jag var med ida först sen mötte upp anders å åt soppa, sen lämnade vi honom å fortsatte på stan å kaffe på cafe å sen hem å laga mat till adela (och oss själva. såklart. vi gillar mat!). det vart en himla god tomatsoppa å bröd.. MMm..MMMmmm... blev sugen. 
sen har jag myst hemma i stuvsta mest. mysigt att sova där å sen på natten kommer ett barn å vill ligga brevid å sova. å någon som väcker en klockan sju. låter kanske inte så mysigt men det är det ju. speciellt när jag vet att jag inte behöver gå upp då utan kan sova vidare! hehe.
 
nu är jag hemma hos mamma å gosar med katt å hundar å så. oliver är här också. vi ska äta här å sen hem till stuvsta. MYSIGT att vara hemma! åker tillbaka-kaka på söndag-dag. vad ska jag göra då? måste ta TJUREN VID HORNEN, fast jag vet inte hur? vad är det jag vill göra då egentligen? vad ska jag göra? vad bör jag göra? kan vi prata om det här imorgon också? stackars er å era öron snart hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0