SÖNDAG!

i fredags var jag ledig så då passade det ganska så bra att träffa Kim. vi åt en dyr sallad i gallerian, tog en promenad till GIH där det luktade gympasal, sen fika i sturegallerian.
Det är fint när vissa människor förändras till det bättre, då blir man glad. och bra att man själv kan gå vidare utan att vara så sur och arg. tror jag i alla fall? jag tror att det är bra, för mig.
I fredagskväll så åt jag trerätters hemma hos Adela, drack vin och snackade skit. så jävla mysigt och gott! tack finaste du <3
 
igår skulle jag jobba och eftersom jag alltid säger ja till alla extrapass så jobbade jag i 14 timmar igår. var hyffsat trött när jag väl kom hem igen. somnade kl 22 och vaknade kl 9 imorse! så nu är jag i princip utvilad till nästa pass som börjar kl 14.
ja jag viger mitt liv till st Göran.
 
nu är den här helgen snart över och nästa helg blir nog lugn, sen göteborg och alla helgner efter det är nog mest jobb. men jag vet att det är värt det, eftersom pengarna går till mexikoresan! hehehehehe fett.
 
puss o hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0