så varför ligga här själv varje natt när du kan ta på mig som ingen annan kan?

sitter och tentapluggar nu i dagarna. med signe. och hennes läskigaste katt. måste ta mig till tannefors då (typ 20 min cykeltur). men får frukost å lunch å kärlek så det blir bra... idag fick jag svingod svampsoppa (hej vad kul å veta!). Sen åkte jag å tränade å sen åkte vi hem till Anna å gjorde tomatsoppa (med fetaost! och kräm fräsh) å vitlöksbröd.. mmMM! dog godhetsdöden. älskar soppa nästan mest av all mat. eller det känsn typ underskattat? typ alla soppor är ju goda..
 
jaja.
 
igår gick jag ut i köket med sällskap å den enda människa som också var där då är den som kanske inte riktigt gillar vårt sällskap. Ååh. alltid blir det fel å jag som analyserar sönder saker etc hade svårt att plugga sen. undrade både vad hon å han tänkte. fick ett sms av honom sen varje fall där han undrade om jag ville ha nåt från ica. sen låg vi i hans rum å lyssnade på musik å spelade pingis. då kändes det bättre. sen åkte jag hem till jeppe, gjorde piroger (MMM!!) å kollade hollywood fruar. det var BÄST men ja fan mobbning mot gunilla. sen åkte jag hem. å vi kollade på en film (om att jorden gick under) sen somnade vi........................vi? va? JAG. såklart..
 
 
nu ska jag kolla på ensam mamma söker medans jag väntar på sällskap. han spelar något konstigt trollkarsspel.
 
 
 
 
 
 
zozo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0