regnet det öser ner men vad gör väl det? för nu har jag flytet nu är allt som det ska för här sitter jag ensam idag.

hej hej hallå adela.
att försöka ranka killar ALLA kategorier är väl att ge oss en alldeles för stor uppgift? men jag kan ge er top5 snyggaste killarna jag legat med... 1. ERIK. såklart. så jävla snygg. håret gluggen allt. 2. Jagkanomjagvill. snygg, snygga kläder å bra musiksmak. 3. Ludvig. Mmm snyggheten... ser så bra ut. 4. han killen från luleå. oskar. han va helt ok snygg. 5. Mig själv såklart.
 
HAHA nä men hallå? det var ju svårt detta här. Skulle vara kul att ranka top5 mest korkade å idiotiska! kan ju inte komma på någon just nu? David kanske? nej vad elakt. men tänker typ att jag mest var ledsen å hade ångest men det var väl där i slutet haha! å jesper karlsson, han va ju inte så schysst när det begav sig. svårt.... 
 
alltså. det är svårt att skriva om vem som var bäst sämst längst kortast snällast elakast snyggast fulast roligast tråkigast, för efter ett tag när man får perspektiv så kommer man ju på att ahmenjuste fan vad vi aldrig skulle passat ihop ändå! vad skönt att det inte blev vi. och oftast så mår man ju rätt bra bara man vet vad man har för relation: alltså. det är jobbigt att gå runt  å fundera (eller det hör ju till å är ju mysigt men till en viss grad!). det kan vara skönt att bara få veta å så kan man glömma gå vidare å komma på att dej ville jag nog egentligen inte ha. som winnerbäck skulle sagt "jag tror att jag är mera kär i kärleken i sig än i dig, förlåt, men det sitter mest i skallen".
 
 

Kommentarer
Postat av: A

hej hej hej!! bra inlägg men först punkt 5.?? du är ingen kille!

bra sagt i övrigt! jag kan ju lägga till ruy på den elaka listan åt dig om du vill?

2012-10-18 @ 15:34:58
Postat av: c

kom på att jag inte gillar att könsbestämma folk, hahahhahhahahaha.

HAHA RUY! hade helt glömt honom???????? vad hände där egentligen???? hahahhahaha

2012-10-18 @ 15:38:34
Postat av: i

jag har tydligen missat något. vad hände med ruy??????????????????????

2012-10-18 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0