& new loves don’t matter, they'll just make you sadder.

Shut you mouth and bite your tongue 
Close yourself to everyone 
And maybe you’ll forget
 
Min sthlms visit var skön, mysig och välbehövlig. men det var skönt (och välbehövligt) att komma hit igen. jag åkte och träffade Anna och sen åkte jag hem till the flame (dubbel bemärkelse?? HAHA!). 
 
känner mig så himla OLUGN. alltså så osäker. osäker på mig själv, osäker på ja han såklart, å blä.... tjatar ihjäl mig på sms. å nu här. hej hej bloggen du får också höra om mitt gnäll. men det är typ som när jag är med honom så känns det ju ganska lugnt (inte hela tiden dock) men annars tänker jag nu vill han inte träffa mig mer blablabla å speciellt om hon är med så tänker jag nu tänker han på henne bara... å så dödar jag mig själv lite till! och ändå vet jag ju inte ens vad det här är? Så hur kan jag bry mig så mycket? bekräftelsekååååt. hehe.
 
 
oxox / Psykogirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0