när alla uppdaterar om samma sak på facebook

det händer en himla massa saker på jobbet hela tiden! i onsdags dog en patient på opbordet och jag har aldrig sett en så chockad vårdpersonal tidigare. igår blev en av våra egna sjuka på jobbet! läkarna undersökte och körde henne snabbt snabbt till akuten på en bår. också chockartat.
sen ringde mamma och berättade att mormors hjärta har blivit sämre. mamma förstår inte så mycket sånt där så allt hon sa blev fel. jag ringde därför mormor själv imorse och fick saker och ting utrett. hon ska inte dö idag i alla fall och det är ju jävligt bra. såklart en 87 årings hjärta blir sämre, annat vore ju konstigt.  
 
imorse var jag så himla glad över hösten! solen sken och det var fina gula löv på alla träd och på marken. och nu några timmar senare ligger det snö på marken.
jag vet att det inte är helt normalt att hata snö så mycket som jag gör men jag gillar verkligen inte snö. jag tycker det är jättejobbigt. mina föräldrar har berättat för mig att jag inte ens gillade snö när jag gick på dagis. sjuk jävla unge? men det sitter kvar i alla fall, snöhatet.
och det blev inte bättre av att dem precis filmade en vårdag vid nytorget på fråga olle. TACK!!!!!!
 
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0