Kattungar och lik

Torsdag morgon och jag ligger i mammas och pappas soffa i Sickla. Jag jobbade kväll igår och åkte hit istället för hem.
Igår kollade vi på kattungar på blocket och satte upp bilder på hundar. Så mycket fanns det alltså att göra på jobbet igår. Vi pratade om döda människor också, hur nyfiken jag är på typ ALLT. Jag vill se allt som kan hända människan. Blir stressad av allt jag vill!
Så jag kanske ska skaffa katt efter nyår. Får se hur det känns efter att vakta annans katt först.

Idag är jag ledig!!! Borde dock åka hem och städa istället för att ligga här. Och imorgon jobbar jag heldag igen. Jag kommer väl gå in i väggen innan jag fyllt 25.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0