igår var jag full. för kärlekens skull?

igår så mötte jag upp cissi, adela, lunkan, robban och jackan i fridhemsplan. vi tog en liten promenad till orangeriet där dom andra drack sjukt goda drinkar medans jag sjäälv drack rööödvin. sen efter det så gick vi till dovas där rbv kostade 50 (!!!!) kr. sen skulle vi gå vidare men då droppade 3 st av (klenisar?) och då gick vi till kungsgatan där vi tog bussen till stureplan för att gå till oxid! där var ju nämligen världens bästa harry, noah, lennart och felix. där shottade vi, drack mer rbv och dansade. och dansade lite till och hånglade lite. bra hångel var det också!
sen gick trion till mc donalds och sen en taxi hem till solna!
idag har cissi råkat ta med sig lunkans byxor istället för hennes egna så lunkan fick ha cissis byxor på sig. jag dog av skratt! så himla KUL! hahaahha
sen gick vi och åt thai jag och lunkan. det var väl gott, men ibland har jag så himla svårt för att äta när jag är bakis. det är lite tråkigt.
 
ikväll tänkte jag åka till stuvsta hem till fam riddez. dock är ingen av den familjen hemme men cissi är ju där såklart! och imorgon tror jag att jag ska till tom tits med kim och hans klasskompisar. jag vill ju verkligen se den där utställningen!! typ coolaste någonsin? dock kanske inte så kul att gå med folk jag inte ens känner eller har träffat förut. dom är säkert jättetråkiga också? såna där sportmänniskor liksom. vad e det liksom
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0