i am not living in the real world.

hade en toppenhelg! det var så kul i fredags! saker som var bra eller konstiga; Ida kom hit, vi dansade en massa, drack rödvin, shottävlingar, dans i soffan, massa fina människor som var här, flamman, snodde en uppstoppad räv med peruk halsband och hatt, snodde en apa och hängde i ett träd, snodde ett F så de står LAME istället för FLAME, dansade, lysnsade på fin musik på efterfesten, gjorde ett nattligt besök.........
 
i lördags kollade vi som sagt på film och hade ungefär universums slappaste dag? 
 
i söndags promenerade vi en hel massa. det var FINT! åh hösten är så himla fin ju. varmchoklad med grädde och promenad längs ån med massa röda höstlöv... yeaaah! sen var det söndagsfika. det är nästan alltid lika mysigt. mjukpepparkaka och tigerkaka och försök till att komma ihåg fredagen. sen låg jag i soffan och kollade på seinfeld och kände inte för att sova ensam. så då gjorde jag inte det......
 
i går skolade jag sen tränade jag sen var jag ju med Anna å Svante (obligatoriskt på måndagar!)

idag har jag också skolat. himla intressant det vi pratar om nu. typ bäbisar å barn. blev så sugen på att träffa en bäbis då så nu ska jag åka till norrköping på torsdag å gosa ordentligt! 
 
NU MÅSTE JAG; BOKA HOTELL TILL MEKSIKO, betala en räkning, skriva upp mitt clearingnr, läsa 2 kapitel i min bok, skriva en uppgift på 600 tråkiga ord.. å inte så mycket mer.
 
xoxo / 

Kommentarer
Postat av: A

"så då gjorde jag inte det......"???

okeeeeeeeeej. utveckla!

2012-10-02 @ 15:49:01
Postat av: Ida

Ja, hon sov helt enkelt inte ensam. Hehehe

2012-10-02 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0