helgen med familjen <3

i fredags åkte vi bil så länge att det kändes som om vi aldrig skulle komma fram. 5 timmar i en bil känns som 5 långa år. när vi väl kom fram åt vi älggryta, drack vin, åt godis och pratade. Min kära storastora(fast väldigt liten)syster var där också så henne kramade vi på en del.
på lördagen åkte vi in till stan för att kolla om göteborg såg likadant ut sen senast och det gjorde det. vi blev i alla fall hungriga så då gick jag, Elin och Tommy till bästa italienska restaurang som ligger i Inom Vallgraven (som kanske är det bästa namnet på en stadsdel). efter mat med ohyggligt dyrt vin så gick vi till Avalon där resten var. medans dom åt så drack vi drinkar! between the sheets är något vi borde dricka lite oftare. sjukt god drink! precis som man vill att en drink ska smaka.
på kvällen åkte vi till Alingsås för att fira att min bror som fyllde 40 år! han fick en dyr jävla whiskey av mig, Elin och Tommy. det dyraste jag någonsin köpt på systemet. men den var tydligen god? sen blev jag tvingad att dricka minttu som inte alls var gott, smakade tandkräm som vanligt.
efter en himla massa mat och lite mer vin och massa prat och bilder på peter, bilder på flickvänner/pojkvänner, kramar och skratt så åkte vi hela vägen hem till mölnlycke igen!
på söndagen tog vi vårt pick och pack för att fara hem till storstan igen.
 
Imorgon ska jag jobba heldag igen och sen jobba hela veckan.. och helgen..
 
såg på instagram att det är en MASSA SNÖ på landet. alltså helt sjukt mycket för den här tiden på året. herregud! vill inte riktigt åka dit..
var även i solna centrum idag och köpte mig lite träningskläder och nyttig mat. Och eftersom jag ska snart inom några dagar ska få ett kusinbarn så kollade jag på bebiskläder också, sååå mycket gölligt!
 
puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

så fort jag slutar tjata slutar ni skriva..........

2012-11-05 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0