hejhej

i dagarna tre har jag utbildat mig! så duktig så, tycker min chef. lite handledarutbildning i två dagar och en brandutbildning i en halvdag. båda roliga.
på handledarutb fick jag mest lära mig hur jag ska ta hand om elever/studenter från gymnasiet och komvux. jag ska liksom sätta betyg på dom! hahaha! jävlar vad skoj! jag ska vara så hård, så dom inte VÅGAR göra annat än vad jag säger till dem. eller.. ja jag vet inte.
och idag lärt mig en massa saker om eld. kul va. fick fan släcka eld med brandsläckare också! HUR KUL VAR DET DÅ? kände mig duktig och coooool.
efter detta så gick jag till jobbet och åt lunch, dom blev glada av min närvaro. dock hade dom det så körigt att dom knappt hann prata med mig. tur att jag var ledig då.
 
imorgon är jag ledig så då tänkte jag väl göra nåt mysigt eller så. vem vet? Jag jobbar dock på lördag morgon så det blir lungt som tusan.
 
äh, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0