där idéer blir till verklighet

I Linköping var det soligt när jag kom på fredags eftermiddag. Cissi kom och mötte mig vid tåget och sen gick vi hem till kärleksköket. Cissi hade gjort värsta långkoket som var helt sjukt gott, alltså bästa middagen <3
efter vi ätit skulle vi göra oss iordning för att passa in på 90 talet! Vi började spraya Cissis hår rosa, men när det var klart så såg hon inte alls ut som paradisio så då var hon tvungen att klippe lite. hux flux så klippte hon av nästan 10 cm! någorlunda jämnt blev du faktiskt.
sen efter allt detta var vi klara! jag hade ju även en sygg tautering, ska nog ta och köpa några till. fick så många komplimanger nämligen..
vi hade superkul på festen och även på flamman såklart. dock kommer jag inte ihåg allt, det är lite va en dimma så att säga. tappade bort cissi gansa snabbt, men som tur är hittade jag andra att hänga med. sen skulle jag och robban gå ut men då tokdissade han mig? jag var tydligen lite arg över det med tanke på smsen jag skickade, hehehe!
på lördagen låg vi däckade hela dagen. vi låg där i sofforna i 12 timmar och kollade på film, åt pizza och godis tills vi blev trötta och la oss och sov istället.
i söndags gick vi en jättelång promenad som varade i typ 3 timmar. först gick jag och Cissi längs vattnet och sen träffade vi Jesper och Petra inne på åhlens så då gick vi promenad längs vattnet igen fast andra hållet. jättemysig höstpromenad!! linköping är så fint!
sen åkte jag hem typ.
igår jobbade jag heldag och det var jävligt tråkigt. hade typ ingenting att göra? helt sjukt.
 
jag ska nog ta mig ifrån sängen snart för att gå in i duschen!
 
Adela, jag smsar dig senare idag om det gick att byta pass på torsdag! <3333
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0