white foxes.

det var mysigt att komma hem i måndags. det känns ovant att komma hem och vilja träffa någon så himla mycket. ni vet. och i helgen var första gången på 3 veckor jag sov ensam. han sa "jag kunde knappt somna inatt". jag blev glad. det går ju inte alls läsa någon annans tankar, så när den säger saker blir man glad. så är det. 
i tisdags hade jag skola. fick tillbaka en tenta. 45 % fick Underkänt på den, så jag blev ganska förvånad över mitt VG. Tänker ju alltid att alla andra är bättre?...
 
 
idag har jag tvättat å städat samtidigt som jag lyssnade på julmusik. så min klädsel sen blev RÖTT. från typ top till tå? såg ut som tomten. så hade jag med mig pepparkakor jag gick runt och åt i skolan också..... lite inspirerad...
 
 
imorgon är det helg och jag känner inte för att festa. jag och M har sagt att vi ska laga lussebullar så det längtar jag till! och på lördag mellan 13-20 ca ska vi få laga Libanesisk mat med Amir! ska bli spännanade.
 
 
 
 
xxxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0