saturday night

i torsdags kom malin hit och åt middag! vi pratade om allt som är viktigt, drack vin och sen åkte vi till stan för att dricka lite mer vin. sen åkte vi hem igen.
i fredags var jag ledig så då gjorde jag absolut ingenting och eftersom jag skulle jobba på lördagmorgon så tog jag det väldigt lungt på kvällen. jobbade lite på lördagen, bakade scones med mjölbaggar i och sen åkte jag hem och SOV i typ 3 timmar. det var helt fantastiskt skönt! sen lite smink på, kläder på kroppen och lite öl i magen innan jag mötte upp max och micke i gamla stan.
sen till söder där vi mötte upp simon och en himla massa andra killatr, och så kom malin ocså.  det var skoj, men tillslut tröttnade vi och gick till ett ställe istället. dansade och sånt. skickade sms som kanske in var nödvändiga men det är ju mest kul. tog tunnelbanan till centralen och sen somnade jag sött i någon annans säng. bra lördag!!!!
 
i söndags åkte jag direkt hem till mamma och pappa! åt frukost och gick en himla långt promenad i nacka. köpte bebiskläder till mitt nyfödda kusinbarn!!!!! åh bebis.
 
idag är jag ledig. SÅ. HIMLA. SKÖNT.
älskar att vara ledig på måndagar!! en himla massa ångest som aldrig infinner sig! och jag är sugen på jul? konstigt. när får man börja julpynta?????
 
 
pussokram

Kommentarer
Postat av: A

Fan vad gott med scones med mjölbaggar i hörru! Vems säng sov du i då? :)

2012-11-05 @ 16:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0