saker en kan göra istället för att plugga;

- lyssna på musik. jag kan INTE kombinera dessa nämligen.
- ÄTA. har ätit frukost, frukt, lunch, frukt, middag, mackor, frukt.... tur att jag äter frukt varje fall.. 
- Tugga tuggumi. å äta fishermans-tabletter.
- Dricka massamassa te.
- Bädda sängen. Tydligen.
- Tända ljus å kolla på New girl samt How i met your mother.
- Förvandla ett "jag ska bara koka lite te..." till att sitta i korridoren och prata i 1 timma...
- Läsa aftonbladet.
- Kolla på den där videon med han hemska människan från SD.
- Läsa bloggar.
- Blogga.
- Kolla facebook.. och instagram.. och sen facebook igen...
- SMS:a. Ringa.
- Gå ut å slänga sopor........... 
 
 
Hallå med så här mycket roligt är det väl ändå ett under att jag NÅGONSIN pluggar? har skrivit på ganska bra om självmord idag och håller just på med schizofreni... INTRESSANT, men annat lockar ju som sagt hela tiden.
 
 
ooxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0