om 5 veckor är det visst julafton. ska firas med skaldjur, salsor, och annat som är bra.

Hade en så himla bra fredag! började hemma hos mig med Fish-tika-masala och bra, fina och goa människor Sen kom fler folk och festen drog igång och helt plötsligt var det en sisådär 60 pers där! dansade tills jag blev trött och ville sova. 
lördagen och söndagen gick båda i trötthetens tecken. Och igår (söndag) åkte jag hem till sthlm. skulle ju hämta min mobil..
kom hem och gjorde scones med ida, sen promerade vi med hundarna och gjorde ett litet pitstopp hos elin och tommy i deras nya mysiga lägenhet. jag vill bo nära havet. bästa man kan göra tror jag. sen var jag supertrött å badade, kollade solsidan å sen försökte jag typ sova. gick dock dåligt även fast jag var supertrött? typ för att jag hostade så jävla mkt..
 
idag åkte jag och mamma till sköndal för att gå prommis med hundarna.fint att gå vid vattnet nere vid sjön. men sen hände det VÄRSTA!!! i skogen skulle vi gå ner till vattnet för att hundarna skulle få dricka... i jag traskar på i full fart.. och kliver på nåt som känns väldigt fel...och DÄR LIGGER DET EN STOR HUGGORM!! den var på riktigt väldigt vääääldigt stor. och jag springer bakåt å fångar in hundarna å springer till mamma och gråter. Hejhå cissela 4 år? blev så satans rädd trodde jag skulle kräkas och stod bara å darrade å darrade. jag som ALLTID ser ormar.. hade för en gångs skull kopplat av när jag gick i skogen för jag tänkte att nu sover dom små jävlarna. men NÄ. tydligen inte???? när fan går dom i ide då?! usch vad hemskt det var.
 
sen hämtade jag min nya mobbe å nu sitter jag hemma å pluggar lite innan jag åker hem ikväll. puss å kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0