my heart was never pure.

helgen var himla skön. i fredags pluggade jag lite på stadsbibblo. sen åkte jag hem och spelade kort och drack lite öl. gick ner på flamman en liten stund innan jag blev trött då gick vi och sov. 
på lördagen gick jag viktor och mathias ner och åt lunch på stan. sen hem för att "laga" persisk mat. mest amir som lagade.. i fyra timmar. blev så himla GOTT! älskar persisk mat! ris med lammgryta, kyckling och någon spenatsoppa. sen låg vi i soffan och målade färg på varann och kollade på satc. sen gick vi ut en liten tur eftersom vi nästan inte varit ute någonting alls den dagen. sen breaking bad. helt bra!

på söndagen hade jag och mathias bestämt att vi skulle baka lussebullar. så när vi gick upp satte vi igång med det. och mellan all himla väntetid så spelade vi massa kort och jag vann mest.... sen spelade vi poker med jonas också å då förlorade jag mest.. så då gick jag och pluggade lite istället. sen gick jag och m ut på en blind-promenad. ni vet när 1 är blind och den andra ska leda en. gäller ju att lita på personen då.... hehe.
sen var det söndagsfika i vanlig ordning och sen sovning.
 
igår var jag i skolan och hade föreläsning om diagnosernas genus, sen gick jag hem (i regnet) innan jag gick ner för att träna med AnnaPanna. sen hem och plugga lite.
 
ja mycket plugga. men jag är inte så effektiv... har himla dålig disciplin på mig själv. och har tenta på fredag. åh. 
 
 
har förresten precis beställt biljett hem till Sthlm! Den 20e åker jag. kl 17.01 och är då hemma typ 18.40? himla snabbtåg! ska alltid åka det.. eller nä. de va dyrt. men värt.
 
nu måste jag plugga :( 
 
 
puss å kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0