mitt hem ser ut som en svinstia men jag är glad ändå och det här gjorde jag i helgen:

jag har haft en himla bra helg!! i lördags tog jag det lungt hela dagen, köpte prosecco, gjorde mig iordning och åkte hem till Malin. åt middag, firade Malins nya lägenhet och snackade skit. Sen åkte vi till Saras killkompis i odenplan, kul att äntligen få träffa dom. Dock var nog inte alla lika glada över att jag var där, hehe..
sen tog vi taxi till söder där vi dansade tills klockan slog 3. då tog jag en taxi till vällingby och sem hem till mig. lagade fyllekäk och sen sov.
vaknade upp bakfull i ett disigt solna. tog mig till slut upp ur sängen och åkte till finnboda för att mysa med Cissi.
 
jag ska jobba hela veckan förutom på fredag då jag ska på fest på GIH. kommer nog bli mycket skoj.
och idag har jag haft så sjukt ont i ryggen. jag klagade lite för att sen göra saken ännu värre, men det är ju så svårt att inte anstränga ryggen på mitt kära jobb.
 
 
Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: A

vaaa?!?! var cissi här man sa inget till meeeej? fy!

2012-11-20 @ 08:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0