jobbigt och roligt

har haft en helvetesvecka på jobbet. mycket att göra hela tiden, många av oss som är sjuka, måste ta extrapass. vi är så trötta att ingen orkar mer. kan liksom inte ta mer pass, vi måste få vara lediga någon gång. en av sköterskorna (som jag gillar så himla mycket) var helt förstörd i tisdags när hon kom till jobbet. hon har verkligen jobbat arslet av sig så jag förstår att hon bara gråter och inte kan koncentrera sig.
allt detta + dåliga patienter gör att man bara vill gå hem. orken finns verkligen inte.
imorgon är jag ledig en dag och sen jobbar jag en himla massa dagar igen. och juste, jag har en student också. som följer efter mig vart jag än går och frågar om precis allt. hon är jätteduktig och jag är världens sämsta handledare.
 
MEN, imorgon ska jag äta middag med Malin och Sara! sen ska vi på feeeest!! ska bli himla himla kul!
och sista dagen jag jobbar innan mexico så är det julfest på jobbet! hhehehehohoho..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0