jag känner kärlek i luften trots all skit vi gått igenom längs åren.

idag är det FREDAG! skulle åka till skolan, men mitt lås hade frusit fast.. å om jag skulle gå skulle jag ändå missa halva lektionen vilket kändes lönlöst då. så pluggade hemma och lagade linssoppa. ÄLSKAR SOPPA! MmMmm! 
 
nu ska jag snart ner på stan för att träffa Petra och dricka en öl. Om man är student och det är fredag får man nämligen göra det kl 2 på dan. rätt ok-skönt faktist.
 
har haft trassliga dagar och så, men nu känns det bättre igen. det där underliggande (HON) finns ju kvar och känns ju såklart jobbigt, men det finns ju även fina saker och ja jag kan inte göra någonting såklart. har fortf inte träffat på henne heller, men knyter ihop nävarna extra hårt när jag går förbi hennes rum............... förstår faktist inte hur man kan vara så elak mot andra människor!!!! Och vem var det som skrev "Skulle inte lagt mig i den där grejen från början.." Ja inte fan vare jag varje fall....  jaja. Får fokusera på allt som är bra istället :) som att han ändå sa att när han var i sthlm pratade han om mig med sin kompis... och att robban och lunkan kommer idag! och att jag som sagt ska dricka en eller två öl nu.
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: A

SUUUUUUUUUUUUP

2012-11-09 @ 13:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0