its oh so quiet, its oh so still, youre all alone and so peaceful..until.. you fall in love! zing boom! is caving in, wom bam! you never been so nuts about a guy you wanna laugh you wanna cry you cross your heart and hope to die.

hej hej hallå Adela som tjatat om ett inlägg. SO. har tydligen inte bloggar sen i fredags... så vad hände i fredags? Jag tog 2 öl nere på stan med Petra och sen kom Jesper också. Fint par det där. *GiLlLaAaH* 
blev full på 2 öl. gick till systemet. tänkte köpa 2-3 öl till kvällen för att inte bli för full. men va så sugen på rödvin..så blev det istället. tänkte då kan jag ju dela en flaska med någon! åkte hem och började köra ett drickspel med M som skulle iväg på sittning. Sen gick jag till CJ där killarna satt och spelade TVSPEL. så kuL........inte. så då fortsatte jag mitt rödvinsdrickande... så kom Robban å Lunkan på besök! jag å lunkan gick hem till mig för att lämna av hans väska, så gick vi in pärleporten. sen tror jag vi gick upp igen, till Hall of Flame. jag var väldigt danssugen å stod nog där inne å dansade för mig själv.........................................
så gick vi ner på flamman, drack drinkar och shottar. sen dansade jag till jag blev helt trött. Då gick jag å M upp å åt pizza å lyssnade på musik. sen sov vi.
 
lördagen gick i trötthetens tecken, vi åt på stan å sen köpte vi ost å gick hem å kollade på film (eller sov mest!)__
Sen var det ost å vinkväll innan halloween-festen. ville först inte riktigt gå ut för jag visste inte hur saker skulle bli. 
men sen gick jag ut, å snart kom festen igång och vi spelade spel och jag var överrallt och dansade runt och hade mig. Flamman, drinkar, många människor man kände, dans. Gick upp; hade ett samtal med oss alla tre närvarande. kom fram till att jag inte skulle få en ny bästis ifall vi valde att fortsätta träffas.. Då valde vi att vi inte vill ha en ny bästis. Och jag kände mig lugnare och vi somnade i mitt rum med låst dörr vilket resulterade i att Lunkan fick sova på sofffan i köket.. OooPs! 

på morgonen när jag gick upp å skulle städa... jag har aldrig sett någonting värre!!! det var PAPPER överrallt (efter mumie-utklädnad) stolarna låg upp och ner, glassplitter på golvet och soffan, burkar flaskor gammal ost... det var faktist helt sjukt äckligt!?
 
sen hade vi söndagsfika och sen kollade jag å M på breaking bad innan vi sov. bästa serien! den är grym.Måndagen SOV JAG BORT??? Gick upp vid 15.00 å kände mig sämst i världen.
 
igår var jag i skolan lite, sen åkte jag å Anna till HG på kvällen och kollade när Martin spelade musik (och så drack vi lite öl). Drack en extra eftersom jag kände av den härliga stämningen när vi tre befinner oss på samma ställe. 

Inser att jag måste försöka förstå att han gillar mig. men det är så jävulskt SVÅRT!!!!!!! ibland tänker jag att han INTE gör det, men samtidigt undrar jag då om varför han hör av sig varför han vill ses varför..............han säger att han gillar mig..... varför är jag så dum mot mig själv? vill inte, orkar inte! känns som jag bara förstör för mig själv och för oss när jag känner så här för jag blir lätt svartis å jobbig tjej som typ bitchar å drygar mig.. å jag är egentligen inte så svartis av mig? alls. Men nu, i denna situation... så är jag tydligen det. MÅSTE.SLUTA.MED.DET.NU. PUNKT.
 
 
Puss å kram ät banan

Kommentarer
Postat av: A

TACK KÄRA DU!!!

2012-11-15 @ 08:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0