Hyllningar till chefen och snön

när jag vaknade imorse så kollade jag facebook det första jag gjorde, som ni vet. Min chef hade skrivit till mig och frågat hur jag mådde och sa att hon var orolig. hon ringde mig igår morse men då låg jag och sov och orkade inte ringa tillbaka för jag tänkte att det troligtvis inte var något viktigt när jag ligger hemma och är sjuk. när jag hade läst det hon skrivit på facebook ringde jag ju sjävklart till jobbet och så svarade Maria (min chef) och sa att hon blev så glad av att höra min röst. hon trodde att det var något med diabetesen som spökade!
Hon är den bästa chefen jag haft och vid det här laget har jag haft en del chefer. Hon bryr sig om oss alla och är väldigt kompetent! typ bästa sjuksköterskan jag träffat.
och efter förra veckan som var helt hemsk så skrev hon till alla oss på vår facebook grupp hur stolt hon var över oss, för att vi tar extrapass, sliter som bara den, men ändå tar väldigt bra hand om våra patienter.
jag blir så glad! det ska bli jättekul att kunna jobba på måndag igen.
 
och nu över till något helt annat. Oscar kommer och firar nyår med oss i Mexico!!!!! så jäva kul!!! PEPP!
Nu när det snöar ute och hela stockholm är täckt så känns det så jävla bra att v ska till mexico. med snön känns det liksom ännu bättre.
Än så länge hatar jag inte snön.. den e mest bara så jävla fin!
 

Kommentarer
Postat av: A

du är så duktig Ida :) blir så glad över att du trivs så bra på jobbet *fjollig* puss! krya på dig!

2012-11-30 @ 12:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0