HEJ BLOGGEN!!!

den här helgen har varit lika bra som förra och nu ska ni (och jag) få veta vad jag gjort.
i fredags var jag ledig, så jag städade och gjorde mest ingenting fram tills klockan 17 då jag gick till centrum för att köpa present till Kim, möta Malin och Sara och sen handla bra grejer på systemet. handlade lite indisikt på vägen hem och sen satt vi hemma hos mig, drack prosecco, åt godis, vinkade till folk som skulle på shm och sånt där. sen tänkte vi att vi skulle åka taxi från råsunda till GIH men det var ju i princip omöjligt, för taxibolagen fick inte skicka in bilar i området omkring arenan (älskar friends arena ibland), men tillslut hittade vi en taxi som ar skitdyr.
kom i alla fall fram till GIH och där träffade vi en alldeles superglad Kim! hängde runt med hans killkompisar, snackade skit, dansade, drack öl.. mycket kul hade jag tills halv 3 då jag och sara var lite trötta så då åkte vi hem!
kom hem till ekande tomt solna, mötte upp O och sen gick vi hem.
 
i lördags jobbade jag och idag också. ikväll har jag ätit middag med familjen. och fått presenter av mamma och pappa från frankrike <3
 
i veckan ska jag jobba litegranna, vara ledig och i helgen ska jag fira mig själv!!! (några veckor för tidigt)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0