finlördag

i torsdags precis när jag hade gått in i vårt omklädningsrum på jobbet så ringde Kim och sa att jag skulle komma och dricka öl med han och hans vänner från klassen. eftersom jag är den mest lättövertalade personen som finns så åkte jag självklart dit. blev bjuden på öl, pratade och sånt där. sen när jag väl skulle åka hem fick jag sällskap av Kims kompis. man ska ju inte ångra saker och så men VAD FAN!?
hur kan man ens vara så dålig? jag förtår inte det? måste säga till Kim att inte pracka på hans dåliga-i-sängen-kompisar på mig. herregud, någon måtta får det vara.
 
men i alla fall..
 
så himla skönt att börja helgen med att ligga i soffan och kolla på nyhetsmorgon! jag ska snart resa mig upp för jag måste köpa frukost. kylskåpet ekar tomt..
sen ska jag till systemet, köpa lite cava tror jag allt. sen hem och göra mig fin för att sedan åka till högdalen och äta middag med Malin och Sara. det ska bli mycket skojjj. vi ska nämligen fira att Malin ska flytta till Hornstull i början på nästa år.
 
och på tisdag ska jag äntligen få träffa mina kusiner + kusinbarn!!! ååååh ska bli så kul :)))
har inte träffat Lars på jättelänge? han är ju så himla rolig. vi har en konversation på facebook jag, elin och våra kusiner ang när vi skulle ses och i natt har lars skrivit på fyllan att han älskar oss. fint va? haha
sen att han PRATAT (intervjuat)  med håkan hellström............. han är perfekt för dig cissi? fast lite konstigt om jag ska para ihop dig med någon nu kanske.
 
Hejdå! puss och kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0