DONT YOU WORRY ABOUT A THING!

okej, nu har jag gnällt via bloggen, sms, telefonsamtal, IRL-samtal etc i några veckor.. är så OERHÖRT tacksam för att jag har VÄNNER som låter mig göra det här! och som faktist bryr sig, undrar, frågar, hjälper, säger snälla kloka smarta och fantastiska saker! jag kan på riktigt få panik när jag tänker på hur jag skulle varit utan ER, utan några att klaga till, skratta med och må bra av!!! jag tycker oändligt synd om människor utan vänner. och jag tycker oändligt mycket om er, PUSS PUSS PUSS å tack för att ni är ni och vill vara min vän <3

Kommentarer
Postat av: A

Du kanske har vänner som bryr sig för att DU är en vän som bryr dig! TACK till dig! <3 PUSS!

2012-11-05 @ 12:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0