det är jag och alvedonen

det var en tidsfråga innan jag skulle bli sjuk eftersom alla på jobbet har varit hemma i perioder och igår kväll slog det till! vaknade imorse och kände mig död. ni vet sådär tung i huvudet och helt täppt. jag som skulle äta frukost med Adela, men det blev till att ställa in. sov i några timmar till, flyttade mig till soffan och här har jag legat hela dagen. var dock ute och köpte thaimat för någon timme sen och det SNÖADE ute! jag hade på mig dunjackan och vinterskorna också.
skulle även ha ätit middag med Kim ikväll, men det fick också ställas in. jag har absolut ingen lust att sjukskriva mig imorgon nämligen. lika bra att bli någorlunda frisk och vara ledig i helgen.
jag gillar inte att jag fått så dåligt immunförsvar efter jag fick diabetes. innan dess var jag sjuk kanske vart 3e år! det här är andra gången i år som jag är sjuk, inte bra. och förra hösten hade jag mykyplasma!! fyfan. jag hatar att vara sjuk.
 
hej och tack från sjuklingen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0