blablablablabla

jag har precis läst igenom gamla inlägg (och nya) och får sån ångest över att jag inte har ett liv. VARFÖR HAR NI INTE SAGT NÅGOT?! eller jag vet ju hur det ligger till men inser nu hur illa det faktiskt är och har varit.
jag har alltså skrivit om mitt jobbi 9 av 10 inlägg. dock ganska förståligt eftersom jag inte gjort någinting annat senaste månaderna, men ändå. och hade jag inte skrivit om jobbet hade jag inte skrivit någonting alls..
 
så nu ska jag INTE skriva om jobbet.
igår när jag kom hem så regnade det, jag var trött och less. kollade lite på Girls och sen fick jag sällskap som typ var världens bästa sällskap igår. mest för att jag är ovan vid att killar faktiskt kan vara snälla på riktigt? imorse skulle vi äta pannkakor, dock sov vi lite för länge så vi inte rikigt hann det. följde med till centrum för att köpa vin på systemet och sen gick jag hem igen. då gjorde jag pannkakor men det var inge gott! typ världens konstigaste grej att äta egentligen..
sen har jag inte gjort någonting! jag legat hemma i min soffa och kollat på film hela eftermiddagen/kvällen.
Imorgon kommer familjen larsson/andersson/nilsson hit för att äta middag och fira fars dag! dom har inte varit här på jättelänge så jag passar på att bjuda hit dom när vi ändå skulle ses.
 
som ni vet fyller jag snart år, men när ska vi fira mig?? vi åker ju till mexiko den 23e på kvällen så jag tänkte att den 21a skulle va bra?? eller när kommer du hem cissi? helgen innan skulle egentligen va ännu bättre.
 
 
jaja. jag har inget liv som sagt!
puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0