AND HAVE NO REGRETS

Adela, jag sov hos Fredrik! Malins kompis du vet? han hörde av sig och jag förstår fortfarande inte varför. antagligen för att han bara ville ligga, men fortf konstigt med tanke på att vi inte pratat med varandra sen midsommarafton. Jag åkte i alla fall dit för att jag behövde den där närheten. ååh så jobbigt att behöva det, ibland. 
men innan jag svarade på smset så hade jag och Malin ett långt samtal om detta. eller långt långt, det varade säkert i 2 minuter och på 2 minuter får man fram det viktigaste.
så kónstigt att känna någon så lite som känner varandra efter att vi känt varandra i 2 år. jag känner olof bättre än fredrik faktiskt.
men det blir väl så när man tappar talförmågan i nyktert tillstånd.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Aaa, det var lite weird! men var det trevligt då, slutade han va stum?

2012-11-06 @ 09:00:35
Postat av: Anonym

Det var trevligt och han pratade mycket mer än vanligt! Och det är ju himla bra

2012-11-06 @ 12:34:41
Postat av: c

jag gillar när killar är tysta.

2012-11-06 @ 19:23:21
Postat av: I

Så jävla creepy tjej du är!

2012-11-06 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0