kom våren, kom skrattten

jag blir så himla ledsen och grinig när jag är trött och det är så himla tråkigt. idag när jag var på väg hem från jobbet så var jag så trött att jag var sjukligt nära på att börja grina, det är fan inte okej.
jag har nu jobbat 3 jobbiga pass och har fått sova ytterst lite.
och jag förstår inte hur jag ska orka jobba så här mycket helg? det tar som fan på krafterna måste jag ju säga. jag får ju liksom aldrig helg. min "helg" blir ju 1 eller 2 dagar mitt i veckan och då gör man ju inte så himla mycket kul liksom..
åååååååhorkarintevaratrött.såhimlatråkigt!
fast jag gillar ju mitt jobb :))))))) även fast jag blir trött.
blev inbjuden på familjemiddag av en patient idag. haha, höll på och dö när hon sa det. herregud! (har ju redan träffat hennes barnbarn och ingen var speciellt snygg).

nu ska jag kanske bli lite gladare.
typ äta mat
sen sova så jag är glad imorgon!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0