troublemaker.

det är så SOLIGT OCH FINT OCH BÄST ute just nu. funderar dock mkt på vad jag är för humörberoende-människa egentligen. nu e livet frid å fröjd pga sol å värme? jajaa, funkar för mig.
igår försökte jag än en gång plugga lite i solen.. men det är ju så VARMT att man blir helt matt å trött å ja.. så jag åkte hem å sov lite istället! sen gick jag robban olle oliver å carljohan till HG å åt Tigerburgare. GOTT, men lång tid. fast det tare alltid på studentställena.......... sen satte jag mig på en sten med Natta å filosoferade över en cigg. en helt okej onsdag liksom!
idag har jag INTE suttit i solen eftersom jag ändå har min tenta imorgon... måste ju vara seriöst någon gång....
bra... nu e jag hemma å pluggpausar lite.
vill ha imorgon efter 12. då är tentan klar. öl står på schemat sen ska jag å Prans äta middag sen Sommarfest hos Pidde sen vill jag på Klubb din Mamma. å kanske lite charken på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0