take it to the stars

har precis kommit hem från en liten sväng på söder! åt lunch med Emma som berättade fetaste nyheten, förlovning och grejer! nu börjar man bli vuxen när ens vänner stadgar sig ordentligt.
och så köpte jag något blått tils ikväll då stora sjukhusfesten är, hehee..
ska snart göra mig iordning och åka till jobbet för att ta någon öl innan vi beger oss mot Alvik.

i helgen hade jag en mycket bra helg trots 3 jobbpass, hann med en hel del ändå. i tisdags var det ju vårruset som vi peppat för i flera veckor. det var jätteskoj och supermysigt att hänga med tjejerna från jobbet. trivs så himla bra där på st göran! och vikariatet blev förlängt :)))
fick ett sms av min chef imorse där hon skrev att jag inte behövde jobba imorgon så jag har FYRA dagar ledigt. helt sjukt! så mycket ledigt har jag inte haft sen i december! halleluja
men på måndag gäller det att visa sig från sin bästa sida! upp på fjärde våningen ska jag och härja under sommaren och inte dit förfan. vill inte se nån jag känner där..

NU, smink och kläder på
SEN, festttttt

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0