När sommaren kommer ska jag lova dig bättre dagar

På väg hem från ytterligare ett jobbpass. Jag känner aldrig att jag är trött förens jag gått från jobbet och det gått typ 15 min.. Nyss höll jag på att börja böla inne på mataffärn för att det luktade Australien?! Enbart trötthet.
Jag undrar verkligen hur länge jag kommer orka det här.. Eller hur lång tid det kommer ta tills jag förstått hur jag ska lägga upp mitt liv. Låter ju fruktansvärt deprimerande..

Imorgon ska jag träffa Adela och sen kanske Max. Man vet aldrig sånt.
Och på söndag ska jag hem till sickla, lämna något fint till mamma och sen åka till jobbet.
Jäääääävlar vilket tjat. Jobb jobb jobbet jobbat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0