jag bygger bygger upp & du river river ner.

har haft en helg som känts jättelång & som varit väldigt bra!!!
i fredags körde vi förfest hos robban, gick till flamman å tog en stämpel å sen till Tobbe på mellanfest. efter mellanfesten avvek jag å drog till NH istället å mötte upp Natta. Så himla bra nh va då! Klubb din mamma spelar bara bra musik (håkanX4 tex..).. dansade sönder mina ben å sen gick jag hem. i lördags var det utgångsdax igen. började med fin middag hos Maggan med Ogge & John. väldigt roligt vid middagen var när vi satt där å åt så pekade jag å sa "där bor min kompis Olle!" å precis då kommer han där i kejsarens nya kläder. haha
sen gick vi till NH för där var det Hawaii-fest! när vi kom dit var det ganska dött (typ vid halv tolv?) så jag, maggan, john, fille å ogge drog till Charken för en liten öl. men när vi kom tillbaka var det lååååång kö...massa roliga människor på nh, å dansade mest ännu en gång. såg jagkanomjagvill än en gång (fredan också). tänkte lite vilken tönt.. men sen började vi dansa (hej femi3ragg) å the rest is historia.
igår hade jag sovit 2 timmar, gick å väckte robban (flytta på dig på högsta volym är effektivt!) sen väckte vi emma å benjamin som var här på besök. gick en omväg till stan åt brunch på Pitchers, gick förbi trädgårds å hälsade på folk å fä.. hem... sova i soffan.. sen grillade jag med Ogge Maggan å Fille å spelade kubb.. jag var KUNG på kubb! avgjorde båda två gångerna å sprang segertåg.. sen gick vi upp till Maggan.. kröp upp i hennes säng å pratade å slutade med att Fille låg å läste spökhistorier (med väldigt varierande kvalite) för oss...
det var en bra helg å vilken tur att vi har en blogg så jag kan komma ihåg den! Idag är det världens mest trötta måndag känns det som. snoozade i nästan en timma... nu måste jag halvskynda mig till skolan å LÄSA.. kommer ju fan somna. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0