in every breath i take im breathing you.

den här veckan ska det vara trÅÅÅÅkigt väder vilket inte gör så mycket för tänkte ändå kötta sista rapporten som ska in den 5e. å förhoppningsvis vara klar med den torsdag/fredag nu i veckan redan. sen är det festfestfest sista veckan! vill ha LÖRDAG nu. SOMMAR-x. det ska vara regn står det nu..men det gör ingenting, jag har ju faktist en regnjacka? eller så går man bara in...
den 5e ska vi ha avslutning med klassen
den 6e är det nationaldagen å Anna å Maglo ska ha födelsedagskalas
den 7e är det sista skoldagen å vi ska gråta å fira det
den 8e är det sista dagen i linköping för i VÅR å jag kommer gråta å fira
den 9e åker jag hem å jag kommer gråta
den 10e är jag hemm i 2 månader och 2 veckor i sthlm.

saker jag ser fram emot i sthlm; dricka en kanna Pimms på Trädgården <3


NU MÅSTE JAG PACKA! packar ihop mitt liv å min tid här på Skedagatan nu. Flyttar till Snickaregatan i 1 vecka snart.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0