glöm det där jag sa om huvudet i sanden!

fredagen var heeeeelt jävla mest-bäst!
förfesten hos Tobbe var finast. alla va där å alla va glada å massa dans å sång å ja tror det var en av de bästa förfesterna i år! sen cyklade vi till blå havet.. där är mina minnen nog mest; sitta vid ett bord å dricka öl, gå till dome-tältet å dansa dubstep med svante å bjärk, se på en rätt så klen familjen (ljudet sög!!), antar lite mer dome-tält-dans.. sen gå omkring med jackan å träffa folk - shotta jäger - gå till dansgolvet å träffa ännu mer folk.. tappa bort jacka i fyllan å villan men träffa annan vän.. å nånstans där blir det fan mörkare.. men träffade ju även maggan. sen antar jag mer dans....... å dans.. å till slut..STAD I LJUS! gå till märkesbacken å lägga sig på en madrass med nyfunna vänner... vart ganska kallt.. så bege sig till Ryd för lite sovande... vakna upp i ett (tveksamt) kollektiv men med fina människor.. bli bjuden på brunch.. sömn.. kolla på film...hem.. må väldigt oklart (börja blöda näsblod..) försöker skriva för att jag själv ska minnas men det är mest svart känns det som. men hade så himla HIMLA kul. var som en festival. Typ. idag har jag åkt till Robban å varit väldigt borta å konstig. åt lite lunch sen gå till stan å fika med gulliga personer.. hem till R igen å se på film.. sen gick vi till trädgårdsföreningen å spelade lite volleyboll, basker å fotboll med Natta Tyrberg och Danne.
herregud, får man ens ha ångest när man haft det så bra?? men det är ju för att man haft det så bra som man får det! nu ligger jag ju här ensam.... det känns...ENSAMT.....
oxox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0