en gång är ingen gång!

helgen var FIN. Ida kom hit på besök. först åt vi lite MAT sen kom weppso å natta hit å så åkte vi till Pidde med olle oliver å robban också. sen blev det flamman å lite mellanfest där också. Jag å natta snodde en påse med öl... sen dansade vi! på lördagen var det lite bakfylla som botades med grill (korv, majs, godis) i trädgårdsföreningen. sköNt häng. åkte hem, ida sov lite å sen fixade vi oss. pidde natta å jeppe kom å så satt vi på Berget. Efter det drog vi till Flamman! Bra dans än en kväll. Söndagen var inte lika bakfull så det blev häng i gräset med en pizza sen åkte vi till Wyd å kollade på flamman vs hg. Kul span vid fotbollsplan blev det (jag har hånglat med en kille i kortare shorts än mig själv?) sen åt jag en glass med robban å olle vid Stångån, åkte hem till mig vi drack te sen ville alla sovAa. fina helg! Igår var jag i skolan å skulle plugga, men blev att jag brände mig på benen i solen istället. sen åkte jag maggan anna å jeppe till Norrköping å kollade på fotboll i kvällssolen. Idag har jag faktiskt pluggat på rätt bra.. sen gick jag hem å städade, tvättade, lagade mat å nu e jag VÄRD EN ÖL I SOLEN! Elpan å Johan hämtar förhoppningsvis upp mig snart (HAR INGEN CYKEL. IGEN. BLÄ!)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0