dance dance dance

jag blev så trött på att ingen hade tid med mig så jag ringde syrran och tänkte ärligt talat mest bara åka dit och hänga men så säger hon att dom (elin tommy o linus) ska på dans dakar ikväll. fick en chock och bestämde mig på studs att jag också skulle med såklart, för när tommy och linus festar till det måste man nämligen vara med. så är det bara! dom är ju gamla gubbar nu förtiden..
så ikväll hoppas jag på att familjen är bättre än va han var i linköping och att jesper dahlbäck är lika bra som sin kusin.
mmm spontanitet. haha.. oj vad töntigt det lät

längtar efter riktig sommar nu! när alla är hemma och man faktiskt kan umgås på riktigt och inte behöver åka i över 1 timme till varandra.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0