you have never been in love,

Haft en mysig långhelg i stora staden. hunnit med mycket, men inte tillräckligt. Tiden har en förmåga att gå FASLIGT fort.. Justice var svinbra, peppigt värre. Sen Slakthuset -> massa MASSA dans. På lördagen gjorde jag IKEA å sen fick jag rida i det finafina vädret. Så himla trevligt! Sen kom söndagen och jag hade lovat Olivet att kolla på hans fotbollsturnering så det var upp tidigt. Efter fotbollen hjälpte jag till att förbereda Cornelias kalas med tacos och choklad-tårtor. myselimys!! 
Åkte hem igen imorse. Var på en himla tråkig föreläsning (vet ärligt inte ens vad den handlade om typ? satt mest å ritade i mitt block..)
ska nog lägga mig och läsa lite Harry P nu.. har börjat om på första boken.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0