stora trygga vargen.

HÄÄÄÄÄÄÄÄJ BLÅÅÅÅGGÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NN N N ASDMANDAMDN.
Här har det hänt mycket. väldigt händelsefyllt liv. jojo..nejne.. helgen var en utgång på Platens, en chillkväll hos Jesper&Ogge och sen kom söndagen. Söndagen-måndag spenderades på bästa möjliga sätt; köa till feszt.. från 19.30 till 8.30. typ. HehehE. vad kul! kunde inte sova heller på hela natten utan satt å kollade på film..er.. Alladdin, sista harry potter, how to make it in america X 2, war horse å Thelma & Louise. Så vare me de. nu har man varje fall biljett till DömD på lördag! kommer bli f1. men just nu är livet f234567789999 pga en hemtenta. 11 timmar på bibblo idag 0 timmar smartare..... Zzzz. borde nog sova snart, måste upp tidigt imorn..... ÄLLSSKKAR ALLT! 
Speciellt Game of thrones som jag såklart blivit TVUNGEN till att se, eftersom att ALLA TJATAR OM DEN? varje fall några... nu har jag bara 2 avsnitt kvar... å 2 säsongen kommer inte förrän om FLERA VECKOR!! 

om cirKuz 1 vecka åker jag till storstan också! finemang! jag tänkte; FIRA MIN FÖDELSEDAG, gå på skansen, bara ta det JÄVULSKT LUGNT, ha min första vita helg någonsin, tvinga nån att grilla med mig, tvinga nån att gå på söder-promenad, gå på Dif-sundsvall, tvinga cattis att få rida på fina Klakkur, gå ut å gå med söta Figge och Pussa på OLIVER Å CORNELIA. å gå på Olivers fotbollsträning. Pjuuh. lät ju ganska mycket det där? Ahjuste, pluggaliteockså. men det är ju en lite petitesser.. ^^
åhjuste, idag har ju maskinen släppt sitt album! festligt?

xooooxo

Kommentarer
Postat av: Idaidaida

När firas födelsedagen?

2012-03-28 @ 12:31:35
Postat av: Cissela

NÄR HAR DU TID? när har folk tid? :) Jag kommer nog hem om 4 april varje fall å sen åker jag igen den 9e!

2012-03-28 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0