lights out, words gone.

igår lämnades alltså hemtentan in. SKÖNT! Firades genom att gå till Baljan på torsdagskrök. var mycket folk, perfekt för spaning. hmhme. när dom stängde begav vi oss till HUs studenttjossan; Örat. Ingenting mot baljan! inte nåt folk, inte nå musik typppp, å ja. inte så festligt helt enkelt. Läkare, sjuksyrror etc e tydligen trötta? Satte mig varje fall i baren sen å började fråga ut läkarna om en hel massa (dom sa att jag var konstig?). nu vet jag att vi har 19 muskler bara i underarmen... så nödvändigt!! sen åkte vi ner till stan å dom andra gick in på Överse Mörner, men mitt huvud gav upp å jag mä. så åkte hem å såg sista game of thrones..
IDAG ÄR DET FREEDAGGGGGG. ska nog gå på bio å se Hungerspelen ikväll!
imorn är det DÖMD (hej tAggAd!)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0