hjärtat rusar

det känns som om jag bara jobbar, jobbar och jobbar hela tiden! jag jobbar, kommer hem, går och lägger mig för att sedan sova fram tills att jag ska gå till jobbet igen.
jag slutade 21:30 igår och kom inte hem förens efter 22 någongång. sen satt jag uppe i någon timme och sovit fram till nu. min kropp är ju superduper trött hela tiden, speciellt efter helg. det är ju tur att jag kan sova i alla fall.

i fredags hängde vi först lite hemma hos mig sen åkte jag, malin och sara till söder där vi träffade deras gamla klasskompis. vi gick till ljunggrens där alla stockholms snyggaste killar hängde, det var sjukt mycket snygga ansikten där inne.
efter lite öl där så gick vi bort till debaser medis, kom in gratis, drack öl och dansade till hiphop. jag träffade jossan på toan och vi snackade skit om killar vi inte gillar. sen tänkte jag att skulle gå hem och fick då sällskap av en söt kille jag inte träffat på flera flera månader.
och i lördags var jag på stan med mamma, pappa, elin och tommy. kollade på folk på söder, köpte lite skor och sen hem till elin och tommy för världens godaste middag! en del vin på det och kl 1 tog jag bussen hemåt.
igår jobbade jag kväll och hade det mysit på jobbet. bakade scones till mina kära kollegor!
idag är det löning och kvällspass som gäller. på onsdag blir det AW.....heeeeeheee

xxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0